Infants Primera ComunióAquesta catequesi vol acompanyar els infants entre els 7 i els 9 anys, en el seu camí de vida cristiana, tot preparant-los per a participar en l'Eucaristia.

Es reuneixen els dilluns, dimarts i dimecres en diferents grups, a la capella Nord i als locals de la Parròquia de Sant Llorenç , des de les 6 a les 7 de la tarda.

Un nombrós equip de catequistes en té cura.

V trobada diocesana de catequistes Imprimeix Correu electrònic

El dilluns 3 d'octubre començaran les sessions de catequesi de primera comunió. Hi ha 118 nens que es prepararan per rebre la comunió el mes de maig de 2012, per tant inicien el segon curs de preparació. També començaran la seva preparació 100 infants que s'han inscrit aquest dies.

Les i els catequistes de Sant Feliu han participat, el passat dissabte 1 d'octubre, a la V trobada diocesana de catequistes, que ha agafat com a lema, el mateix de la JMJ: Arrelats i edificats amb crist, ferms en la fe"

Trobada diocesana de catequistes

Josep Maria Domingo, delegat diocesà de la catequesi, va oferir la conferència inicial, abans de la celebració eucaristíca on el bisbe Agustí ha realitzat l'enviament de catequistes.
En la seva conferència, Mn. Domingo ha desmanat als catequistes tres accions: conèixer, estimar i partipar. També ha recordat tenir present les novetats de la diòcesi, crear grups de renovació cristiana i estar atents des de les parròquies a les necessitats socials.