Parròquia de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat
Estem en temps de DURANT L'ANY

Pentecosta 2020Full parroquial de la setmanaFull parroquial de la setmana

Estatuts Consell Pastoral parroquial (llegir)

ciri pasqual 2020

Web Ermita Salut (entrar)

Mare de Déu de la Salut

Segueix-nos:FACEBOOKFacebook Parròquia Sant LlorençTWITTERTwitter

Comença CATEFAMILY

Catefamily

Ahir vam celebrar, seguint totes les mesures de seguretat, la primera missa familiar d'aquest curs, iniciant les trobades Catefamily a la Parròquia de Sant Llorenç.

Estaven convocats els infants de 2n de catequesi i les seves famílies. Ja que de moment les sessions de catequesi, a causa de les restriccions per la pandèmia són online.

Fem créixer l'esperit familiar.

Sant Rarimi 2020

Al voltant de Sant Rarimi, Sant Feliu celebra la seva Festa de Tardor, enguany de manera molt especial amb activitats exteriors seguint totes les mesures de seguretat.

Dilluns 12 celebrarem l'eucaristia de Sant Rarimi a les 12h, presidida pel bisbe Agustí i la presència dels Gegants de l'ACF.

El dia abans diumenge 11, tindrem el goig de celebrar l'ordenació de 2 diaques: Samuel Gutiérrez Aparcero de Sant Feliu i Xavier Montané Blàzquez del Prat. Degut a les restriccions només es podrà accedir al temple per invitació, tot i que la celebració es podrà seguir en directe pel canal YouTube del Bisbat. Serà a les 18h.

Festa Major Sant Llorenç 2020

Hem gaudit de la Festa Major!

ÀLBUM DE FOTOS

Diumenge 9 i dilluns 10 d'agost, Sant Llorenç, la celebrarem, no amb tants actes com altres anys però ens mereixem celebrar-la!! Tots els actes respectaran les mesures de seguretat. Us hi esperem!!

Festa Major Sant Llorenç 2020