Parròquia de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat
Estem en temps de DURANT L'ANY

Paqua 2019

Full parroquial de la setmana

Web Ermita Salut (entrar)

Estatuts Consell Pastoral parroquial (llegir)

Segueix-nos:FACEBOOKFacebook Parròquia Sant LlorençTWITTERTwitter

mare    de déu de la salut

Cada dissabte a l'ermita de la Salut, es resa el rosari i es fa la visita de la Mare de Déu. En horari d'hivern és a les 16h i en horari d'estiu a les 17h.

Del 16 de juliol al 3 de setembre inclosos no hi haurà pregària.

Festa Major Sant Llorenç 2019

Concert Festa Major 2019 amb programa líric

Iniciem els actes de la Festa Major, dijous 8 d'agost a les 20.30h amb un concert ofrena del Quartet Ave Verum.

Dissabte dia 10, Sant Llorenç, la missa solemne serà a les 12h i comptarà amb l'ofrena de l'esbart i els gegants de l'ACF què hauran arribat en cercavila. Després de missa hi haurà aperitiu popular en honor a tots els Llorençs i Llorences a la plaça de la Vila.

Podeu consultar tot el programa d'actes de la Festa Major aquí.

Concert Coral Crescendo el 19 de maig

Concert Coral Crescendo 19 de maig 2019

Concert Festes de primavera

En motiu de les Festes de Primavera, el proper dissabte 11 de maig la Coral Arquitectura juntament amb l'Orquestra de la Universitat Politècnica de Catalunya ens oferirà un concert amb repertori clàssic. El concert serà a les 18h a taquilla inversa.

Concert Coral Arquitectura 11 maig 2019

Més articles...