Parròquia de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat
Estem en temps de QUARESMA

Mare de Déu de la SalutFull parroquial de la setmanaFull parroquial de la setmana

Web Ermita Salut (entrar)

Estatuts Consell Pastoral parroquial (llegir)

Segueix-nos:FACEBOOKFacebook Parròquia Sant LlorençTWITTERTwitter

MISSATGE BISBE AGUSTÍ EN LA SITUACIÓ DE CONFINAMENT

Pregària del Papa Francesc Urbi et Orbe 27-3-20

Pregària Papa Francesc Urbi et Orbe 27-3-20

Resum de la pregària en català

Vídeo de la Pregària des del Vaticà

Pregar de casa

· TANQUEM EL TEMPLE FINS QUE PASSI EL CONFINAMENT: a partir de dilluns 23 de març no obrirem el Temple per ser coherents amb les mesures de confinament, que són un element essencial per tallar la propagació del virus. Ho anunciarem a la cartellera i a la porta principal. El signe de les portes obertes a la casa del Senyor és important, però encara ho és més vetllar per la salut de tots, del poble.

PREGAR DES DE CASA: “Si pregues a casa teva, prega al Pare del cel, present en els llocs més amagats...” (Mateu 6, 6 ss). “En Ell vivim, ens movem i som” (Actes 17,28)

Activitats Nadal 2019

Aquest temps d'Advent gaudirem de dos concerts a la catedral i us recordem els horaris de la Missa del Gall:

Cartell Concerts Nadal 2019